Dag 3 alweer .. - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 3 alweer .. - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 3 alweer ..

Blijf op de hoogte en volg Céline

22 Augustus 2014 | Ierland, Ardmore

Daar was ik alweer eventjes ..

Gisteren voor het eerst sinds 2 maanden weer in een bed geslapen, toch heel wat anders dat matrasje op de grond. Voor de zekerheid maar een wekker gezet, voor 't zelfde werd ik pas in de namiddag wakker en dat zou zonde zijn geweest van me dag!

Kennis gemaakt met mijn huisgenoot Linda, leuke aardige meid. Ze vertelde dat ze dit weekend met zijn vieren een weekendje weg zouden gaan op tour, naar o.a. Dublin. And guess what? Er is nog plaats voor een vijfde persoon.

Of terwijl, mijn eerste weekend in Ierland word gelijk al even een reisje weg met de andere stagiaires.

Gisterenmiddag met Linda meegelopen naar het hotel en een rondleiding gekregen, wat een prachtig hotel zeg; ik heb me ogen uitgekeken. Van Bridget het 'boek' : Front Office standard operating procedures meegekregen, waar mijn reactie uiteraard op was: I will not getting bored these days.

Vanmorgen kom ik beneden in de keuken, en daar lag mijn rooster voor aankomende week. Geloof dat ik niets te klagen heb qua tijden!

Dinsdag dan maar richting Cork om mijn PPS number aan te vragen, aangezien er morgen nog 2 stagiaires uit Nederland komen, we got an orange house!

Naast dat het allemaal enorm duur is hier in Ierland, (waar ik me stiekem wel een beetje op heb verkeken), denk ik toch dat dit half jaar stage voorbij zal vliegen!

Tot horens !

Lots of love,

Celine

• 22 Augustus 2014 - 16:16

Heidi Claus:

Hey...meiss...fijn om te horen dat je het zooooo naar je zin hebt!!! Groetjes vanuut een regenachtig...grrrrrr...Leeuwarden