Dag 3 alweer .. - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu Dag 3 alweer .. - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu

Dag 3 alweer ..

Blijf op de hoogte en volg Céline

22 Augustus 2014 | Ierland, Ardmore

Daar was ik alweer eventjes ..

Gisteren voor het eerst sinds 2 maanden weer in een bed geslapen, toch heel wat anders dat matrasje op de grond. Voor de zekerheid maar een wekker gezet, voor 't zelfde werd ik pas in de namiddag wakker en dat zou zonde zijn geweest van me dag!

Kennis gemaakt met mijn huisgenoot Linda, leuke aardige meid. Ze vertelde dat ze dit weekend met zijn vieren een weekendje weg zouden gaan op tour, naar o.a. Dublin. And guess what? Er is nog plaats voor een vijfde persoon.

Of terwijl, mijn eerste weekend in Ierland word gelijk al even een reisje weg met de andere stagiaires.

Gisterenmiddag met Linda meegelopen naar het hotel en een rondleiding gekregen, wat een prachtig hotel zeg; ik heb me ogen uitgekeken. Van Bridget het 'boek' : Front Office standard operating procedures meegekregen, waar mijn reactie uiteraard op was: I will not getting bored these days.

Vanmorgen kom ik beneden in de keuken, en daar lag mijn rooster voor aankomende week. Geloof dat ik niets te klagen heb qua tijden!

Dinsdag dan maar richting Cork om mijn PPS number aan te vragen, aangezien er morgen nog 2 stagiaires uit Nederland komen, we got an orange house!

Naast dat het allemaal enorm duur is hier in Ierland, (waar ik me stiekem wel een beetje op heb verkeken), denk ik toch dat dit half jaar stage voorbij zal vliegen!

Tot horens !

Lots of love,

Celine

  • 22 Augustus 2014 - 16:16

    Heidi Claus:

    Hey...meiss...fijn om te horen dat je het zooooo naar je zin hebt!!! Groetjes vanuut een regenachtig...grrrrrr...Leeuwarden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Céline

Welkom op mijn weblog! Dit keer is het een weblog om jullie op de hoogte te houden van mijn stage in Ierland. Liefs, Celine

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 4629

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 18 Januari 2015

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: