Al helemaal gewend! - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu Al helemaal gewend! - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu

Al helemaal gewend!

Blijf op de hoogte en volg Céline

21 September 2014 | Ierland, Ardmore

Hallo Nederland!

Mijn laatste verslag is alweer even geleden , maar geen nieuws is goed nieuws toch?

Sinds vorige week draai ik me eigen shifts, gaat allemaal hartstikke goed hier dus!

Voel me inmiddels enorm op me plek in het hotel, ben gewend aan het werk en wat er dagelijks gedaan moet worden. Toch heerlijk om niet meer zo afhankelijk te zijn als in de eerste 2 weken, alles te moeten vragen of wachten tot er iets is dat je kunt gaan doen.

Begin het werk met de dag leuker te vinden, aangezien het iedere dag een stukje gemakkelijker en beter gaat uiteraard.

Wel erg weinig vrije tijd, maar misschien ook niet zo erg. Kan hier in het dorp ook niet zo heel veel meer dan strand/cliff wandelingen maken, boeken lezen, series/films kijken, biertjes drinken in de pub tot 11uur ..

Gisteren me eerste assessment gehad, en er zijn geen op- of aanmerkingen zo ver. of terwijl; een goede eerste beoordeling!

Onder tussen beetje internet afspeuren om te kijken wat voor leuks er te doen is aangezien me lieve zusje 15.10 naar Ierland komt! & de liefste Chloe 05.11! Helaas afwachten wat voor rooster ik heb, maar kan altijd een klein verzoekje doen voor 1 á 2 dagen vrij ..

Nou jongens, ik heb niet zoveel te vertellen op moment. Nog maar even gauw een biertje in de pub drinken.

#ps gestopt met roken sinds vrijdag 12.09 00.00uur !!!

Zwaai zwaai

Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Céline

Welkom op mijn weblog! Dit keer is het een weblog om jullie op de hoogte te houden van mijn stage in Ierland. Liefs, Celine

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 4625

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 18 Januari 2015

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: