Al helemaal gewend! - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu Al helemaal gewend! - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu

Al helemaal gewend!

Blijf op de hoogte en volg Céline

21 September 2014 | Ierland, Ardmore

Hallo Nederland!

Mijn laatste verslag is alweer even geleden , maar geen nieuws is goed nieuws toch?

Sinds vorige week draai ik me eigen shifts, gaat allemaal hartstikke goed hier dus!

Voel me inmiddels enorm op me plek in het hotel, ben gewend aan het werk en wat er dagelijks gedaan moet worden. Toch heerlijk om niet meer zo afhankelijk te zijn als in de eerste 2 weken, alles te moeten vragen of wachten tot er iets is dat je kunt gaan doen.

Begin het werk met de dag leuker te vinden, aangezien het iedere dag een stukje gemakkelijker en beter gaat uiteraard.

Wel erg weinig vrije tijd, maar misschien ook niet zo erg. Kan hier in het dorp ook niet zo heel veel meer dan strand/cliff wandelingen maken, boeken lezen, series/films kijken, biertjes drinken in de pub tot 11uur ..

Gisteren me eerste assessment gehad, en er zijn geen op- of aanmerkingen zo ver. of terwijl; een goede eerste beoordeling!

Onder tussen beetje internet afspeuren om te kijken wat voor leuks er te doen is aangezien me lieve zusje 15.10 naar Ierland komt! & de liefste Chloe 05.11! Helaas afwachten wat voor rooster ik heb, maar kan altijd een klein verzoekje doen voor 1 á 2 dagen vrij ..

Nou jongens, ik heb niet zoveel te vertellen op moment. Nog maar even gauw een biertje in de pub drinken.

#ps gestopt met roken sinds vrijdag 12.09 00.00uur !!!

Zwaai zwaai

Dikke kus!