Jaa, de eerste werkdag.. & inschrijven in Ierland - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu Jaa, de eerste werkdag.. & inschrijven in Ierland - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu

Jaa, de eerste werkdag.. & inschrijven in Ierland

Blijf op de hoogte en volg Céline

26 Augustus 2014 | Ierland, Ardmore

Daar was die al, de eerste werkdag in het prachtige hotel & de cliffwandeling er naar toe! Die laatste meters zijn zo stijl omhoog dat je dat wel even in de benen voelt.

Wat was ik moe aan het einde van de dag zeg. Alles is nieuw, zoveel informatie en daarnaast alles in het Engels uiteraard!

Ondanks dat het werk is wat ik absoluut niet gewend ben, heel de dag achter een computer zitten om reserveringen te verwerken en/of vouchers te maken, is het leuk om deze ervaringen op te doen en zoveel nieuwe dingen te leren!

Maar goh, wat mis ik het harde werken bij de dikke, nu al ...

Deze eerste dag bestond natuurlijk voornamelijk uit het systeem leren kennen en de basis, wat ik wel van Rachel (mijn trainster) terug kreeg, ik pik het allemaal enorm snel op! Well, thank you, gelukkig maar.

Mijn dienst begon om 11uur, 13.00 stond er in de kantine lunch klaar en om 17.30 diner, nog een uurtje mails antwoorden en toen zat de eerste dag er ook alweer op!

's avonds weer een afscheidsborrel van de volgende france stagiare die wegging en een afterparty even verderop. Wat een enorm aardige mensen!

Vanmorgen ging de wekker alweer vroeg, want het was tijd om me officieel in te schrijven in Ierland. Na een busreis van bijna 2uren richting Cork, een zoek tocht naar de office, was ik dan om 12.10 officieel ingeschreven in Ierland! Volgende week ontvang ik mijn PPS number.

Nu we toch al in Cork waren, en er maar 2 bussen per dag gaan dus, pakten wij wel de laatste terug. Een heerlijk dagje weg van gemaakt, het voelt haast als vakantie. Flinke inkopen gedaan bij de Lidl, hier in het dorp hebben we maar 1 winkeltje wat kneiter duur is, nieuwe blouse gehaald in de primark (wassen was beetje fout gegaan, zo wit als wat ie was, zo paars kwam ie eruit) en heeeel veel meer kleren haha.. Lekker gekookt vanavond, en nu tijd om lekker te gaan slapen, morgen de tweede werkdag!

Dagdag; tot snel!

lots of love x