afscheidsborrel - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu afscheidsborrel - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu

afscheidsborrel

Blijf op de hoogte en volg Céline

18 Augustus 2014 | Nederland, Leeuwarden

Wat is het allemaal snel gegaan zeg;
- woning leeggehaald en opgeleverd
- laatste werkdag gehad
- tussentijdse toets nog vlug gehaald
- koffer inmiddels ingepakt
- etc. etc. etc.

Nu is het dan eindelijk zover, vanavond een afscheidsborrel georganiseerd door moeder lief (dankjewel!), en morgen me laatste dag voorlopig in Nederland.

Nog even langs de makelaar, de dikke van Dale en nog even heerlijk uiteten! Dan is het alweer tijd voor de laatste borrel.

Woensdag ochtend om 9.25 vertrekt mijn vliegtuig naar Ierland! En daar gaan we dan, op naar een geheel nieuwe ervaring.

Iedereen enorm bedankt!

Tot 18 januari,

Veel liefs Céline

  • 19 Augustus 2014 - 20:21

    Heidi Claus:

    Celine...meiss...was super gezellig gisteren...hele goede vlucht morgen..en vooral veel plezier in Ierland....ga je volgen..Dikke kus...tot snel weer in de auto...Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Céline

Welkom op mijn weblog! Dit keer is het een weblog om jullie op de hoogte te houden van mijn stage in Ierland. Liefs, Celine

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 449
Totaal aantal bezoekers 4635

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 18 Januari 2015

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: