Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen! - Reisverslag uit Ardmore, Ierland van Céline Hoekstra - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen!

Blijf op de hoogte en volg Céline

20 Augustus 2014 | Ierland, Ardmore

Goedenavond Nederland,

Vanmorgen om 5uur ging dan de wekker voor me vertrek naar Ierland. Buikpijn van de spanning, maar veilig en wel aangekomen!

Werd enorm warm ontvangen door 1 van de medewerkers van het hotel, heeft me gelijk al zoveel verteld over hoe alles hier is en het hotel etc.

De eerste mensen in het hotel ontmoet en een overheerlijke lunch gehad in het prachtige restaurant.

Vanmiddag maar even gaan slapen want wat het kost allemaal een energie zeg, zo'n reis en ineens in een ander land zijn.

Het is hier prachtig, zoveel groen en weinig mensen. Er word gespeeld op straat, wat ik toch altijd wel wat mis in Nederland. De mensen zijn enorm aardig.

Na me dutje maar even opzoek gegaan naar dat ene winkeltje hier in ardmore. Gelijk al een beetje paniek want kon het huisje niet meer terug vinden.

De soep staat op, en een heerlijke salade staat klaar!

Nu kan ik niet meer terug natuurlijk, het avontuur is van start.

We'll keep in touch!

Lots of love,

Céline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Céline

Welkom op mijn weblog! Dit keer is het een weblog om jullie op de hoogte te houden van mijn stage in Ierland. Liefs, Celine

Actief sinds 18 Aug. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 4642

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 18 Januari 2015

Mijn eerste buitenlandse stage

Landen bezocht: